Boogie Films: Fiktivní reklama na parfém Boo

Boogie Films: Fiktivní reklama na parfém Boo

Publikováno: 27. května 2011
Štítky: , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.0/10 (8 hlasů)

Jiří Mádl a Jan Antonín Duchoslav v reklamě na deodoranty Boo. Pokud vám název Boo nic neříká, nedivte se – jde o skvělou mystifikaci produkční agentury Boogie Films.

Když jsem narazil na reklamu Boo od Boogie Films, chtěl jsem jít po chvíli dál. Klišé s neodolatelným deodorantem (navíc 2:20!) už bylo použité na tolik způsobů, že v něm těžko hledat něco originálního. Axe by mohl vyprávět. Přiznám se, že mě v pozornosti udržel hlavně Jiří Mádl, protože kromě kultovního spotu Přemluv bábu, kde přesvědčuje s Marthou Issovou důchodce, aby nevolili levici, si nepamatuji, že by figuroval v nějaké reklamě. Po chvíli zjistíte, že dílko Boogie Films posouvá hranice neodolatelnosti ještě o kus dál. Jiří Mádl veden snahou upoutat pozornost u dívky, kterou zahlédl, použije omylem dámskou vůni deodorantu, a podobně jako k bájným krysařům, se k němu stahují chlapi z celé Prahy.

We Shoot With Love.

Boogie Films v režii Karla Janáka (Snowborďáci, Rafťáci) natočili velmi dobré selfs-promo. Snad jeho smyslem bylo kromě toho ukázat co všechno umí, i postavit se přežitkům a používaným zjednodušením v reklamě.

Processing your request, Please wait....