Budweiser Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme (Lukáš Pollert)

Budweiser Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme (Lukáš Pollert)

Publikováno: 8. dubna 2012
Štítky: , , ,

Nebát se říct ne a vystoupit z řady, to je nová komunikační strategie, kterou zvolil Budějovický Budvar. Našel si pro ní i odpovídající tváře – Lukáše Pollerta a Jana Třísku. Lukáš Pollert na sebe po konci své úspěšné kariéry vodního slalomáře upozornil prodejem svých olympijských medailí. V reklamě pro Budějovický Budvar mimo jiné zdůvodňuje i tento svůj neobvyklý krok.

Proti sportu jako takovýmu nic nemám. Dělat ho vrcholově po i po třicítce, mi ale přišlo trochu infantilní. Nechtěl jsem se stát jen sběratelem medailí, kvůli tomu jsem nestudoval. Prodal jsem je, protože pro mě neměly žádnou cenu. Mám v životě úplně jiný cíle.

NE z nás dělá to, čím jsme.
Budějovický Budvar

Nedělat kompromisy, neustupovat z vnitřního přesvědčení, neuhnout z vytyčeného směru. Všichni víme, že to vůbec není jednoduché. O to víc bychom si měli vážit těch, kteří to dokázali. Podívejte se na příběh Lukáše Pollerta, který ve svém životě řekl rozhodující „NE“ a neustoupil.
[www.youtube.com/user/budvar]

Spoty z kampaně Budějovický Budvar: NE z nás dělá to, čím jsme
Jan Tříska
Lukáš Pollert
Stanislav Tišer
Petr Němec

Processing your request, Please wait....