Budweiser: Paintball s extrémní razancí

Budweiser: Paintball s extrémní razancí

Publikováno: 8. dubna 2011
Štítky: , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 9.3/10 (12 hlasů)

Budweiser ve své kampani pro pivo Bud Light používá slogan „Not too heavy, not too light“, který by šel přeložit jako „ne příliš těžký, ne moc lehký“. To má odpovídat a vystihovat i podstatu a chuť piva Bud Light, protože je tak akorát (just right).

Not too heavy, not too light
Just right.

V roce 2010 zveřejnil Budweiser několik spotů na toto téma. V těch dovedl podobu sloganu do absurdní podoby, která je mu vlastní a umí s ní pracovat. Že jde o povedenou projekci dokazují i stříbrné medaile z Cannes 2010.

Reklama „Paintball“ nabízí pohled na klasickou situaci během této hry, ovšem s nevšedním zakončením. Nejprve v lehké verzi jsou kuličky prakticky bez razance a soupeři k smíchu, v těžké verzi potom zase přiletí na pomoc letadla, které soupeře totálně zdevastují. Stejný formát nabízejí i ostatní spoty, které tady budou v krátké době také.

Processing your request, Please wait....

Spoty z kampaně Bud Light - Not too heavy not too light: