Česká pojišťovna: Hra na bouračku (povinné ručení)

Česká pojišťovna: Hra na bouračku (povinné ručení)

Publikováno: 17. března 2011
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.0/10 (18 hlasů)

Česká pojišťovna a její první povinné ručení bez povinností v reklamě s dětmi v hlavní roli, které napodobují chování dospělých při dopravní nehodě. Po srážce dvou hluků během hry nastává situace, kdy se snaží bouračku vyřešit. Zatímco první kluk začne běhat okolo a rozhazovat bezmocně rukama, druhý navrhuje zavolat někam, kde se o všechno postarají, jak to dělá jeho tatínek. Tím někam má samozřejmě na mysli Českou pojišťovnu a její povinné ručení.

Tak teď musíme běhat z místa na místo a máchat rukama. Můj táta to tak vždycky dělá.
Můj táta někam zavolá a všechno se vyřídí samo.

Vtipná paralela s napodobeným chováním u dětských řidičů jako i využití v reklamě dětí samotných dělají spot České pojišťovny přátelštější a s větším záběrem na emoce.

Processing your request, Please wait....