CzechTourism: Česko je země jako z filmu (2015)

CzechTourism: Česko je země jako z filmu (2015)

Publikováno: 16. června 2015
Štítky: ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.7/10 (3 hlasů)

Nová kampaň na podporu cestovního ruchu od agentury CzechTourism využívá motivy z filmů, které se pomocí mobilní aplikace Czech Film Trips stanou vaším průvodcem na toulkách po Česku. V televizní reklamě jsou známé scény ze stříbrného plátna dosazené na konkrétní místa děje, autoři si půjčili výjevy z filmů Vrchní, prchni!, Spalovač mrtvol, Alois Nebel, Ostře sledované vlaky, Slavnosti sněženek, Na samotě u lesa a Postřižiny, v printu se pracuje i s další klasikou jako Amadeus, Kolja nebo Tři oříšky pro Popelku. Od CzechTourism zajímavý nápad, aplikace Czech Film Trips by mohla najít i praktické uplatnění.

Česko – Země jako z filmu.

Processing your request, Please wait....