Dove Men+Care: Pohodlí pro dospělé muže (Super Bowl 2010)

Dove Men+Care: Pohodlí pro dospělé muže (Super Bowl 2010)

Publikováno: 15. března 2010
Štítky: , , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 8.6/10 (47 hlasů)

Reklama na Dove Men+Care, která má velkou šanci, že překročí svůj stín. Dove si pro svůj spot vypůjčil klasickou skladbu Gioacchino Rossini – William Tell Overture (Finale), kterou najdete níž na této stránce, a spolu s chytlavým textem vystavěl svižnou a zapamatovatelnou reklamu na kosmetiku pro muže. Sdělení Dove Men+Care „Když jsi dospěl je nejvyšší čas pro pohodlí…“ je doplněné ještě o „Dove – pohodlně ve své kůži“ a obojí spot dobře vystihuje. Dove novou reklamu pro muže poprvé ukázal při letošním Super Bowlu a to samo o sobě ukazuje, že si jí cení poměrně vysoko.

Přijď na svět, pak jdi do školy
a sportuj, nadchni okolí
a vzpírej, bojuj zběsile,
buď svůj, ale zdvořilej.
Krásná dívka „ano“ řekne ti,
dítě s ní měj, pak druhé i třetí.
Plot stříhej, pusť se do listí.
„Zlato, prosím, pomoz mi s tím.“
Jsi tam, kde si, tak si to zmák
a každou věc, co přijde pak,
teď zvládneš celkem hravě už,
no jó, protože jsi muž.

Znělka (soundtrack) ke spotu Dove: Men+Care [+]
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Originální píseň ke spotu Dove: Men+Care [+]
Gioacchino Rossini: William Tell Overture (Finale)
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Originální (dlouhá) verze spotu Dove Men+Care vysílaná během Super Bowlu 2010:

Processing your request, Please wait....