Dove: Skutečná krása vám vleze pod kůži

Dove: Skutečná krása vám vleze pod kůži

Publikováno: 7. května 2010
Štítky: , ,

Další z „antireklamDove, resp. jeden ze spotů, které směřují k tzv. „skutečné kráse„, což je koncept, který značka Dove začala ve svých reklamách využívat. Na rozdíl od klasické reklamy kosmetické firmy s mnohdy uměle vyhlazenou pletí nádherných modelek, spoléhá Dove na zobrazení pleti se všemi jejími nedostatky a chybami (jizvy, těhotenství, stáří, skvrny, tetování, pihy, piercing, vrásky, jizvy atd.).

You gotta have skin

Dove se svým přístupem snaží odlišit od ostatních kosmetických firem, což se mu určitě daří. Jenže od zajímavé a netradiční reklamy k získání zákazníka, který u vás bude utrácet peníze vede ještě dlouhá cesta.

Processing your request, Please wait....