TETA drogerie: Nakupování s rozumem a citem (2018)

TETA drogerie: Nakupování s rozumem a citem (2018)

Publikováno: 25. března 2018
Štítky: , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 5.7/10 (16 hlasů)

Dilema rozumu a citu ukazuje v reklamě Drogerie Teta na zákaznici (Lucie Černíková), u které polovina nakupuje podle předem promyšleného plánu, zatímco druhá se nechává okouzlit okamžitou inspirací.

Ctím přesnost, vím přesně kolik utratím.
Vzhůru nakupovat, kráso inspiruj mě! Je čas se rozmazlovat, navrhuji začít kávou…

Nákup je radost, když si s výhodnými nabídkami pokaždé můžete dopřát něco navíc. To ocení rozum a potěší cit.
Teta – Nakupování s rozumem a citem

Nezapomenout aviváž..
Jasně, nezapomenout na vizáž!
Nepleť mě!
Zástup rtěnek, řasenek a stínů čeká…

Prožijte nákup všemi smysly. Užijte si radost prohlížet, přivonět a vyzkoušet.
když si díky výhodným nabídkám můžete dopřát něco navíc, raduje se rozum i cit.

Processing your request, Please wait....