Flexi životní pojištění: Změny nás baví (kreslení)

Flexi životní pojištění: Změny nás baví (kreslení)

Publikováno: 4. května 2010
Štítky: , , ,

Pojišťovna České spořitelny přichází s novou podobou kampaně pro svůj produkt Flexi životní pojištění. Spot je postaven na hraní si se skicákem, do kterého dvojice partnerů přenáší své představy, a flexibilně je také mění podle potřeb. Mottem kampaně je slogan „Změny nás baví„. To má symbolizovat výhodu Flexi, kterou je možnost nastavení parametrů pojištění v závislosti na aktuální životní situaci.

„V nové kampani zaměřené primárně na rodiny s dětmi a aktivní lidi komunikujeme zejména variabilitu nastavení parametrů pojištění v souvislosti se změnou životní situace. Možnost změny je v kampani ztvárněna prostřednictvím skici a tužky s gumou, která gumuje, respektive překresluje, původní situaci,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.

Zajímavá kombinace animovaného (kresleného) a hraného spotu působí poměrně příjemným dojmem a pravděpodobně vás dokáže zaujmout v bloku ostatních reklam. Z mého pohledu není animace v reklamě nikdy dost, takže Flexi životní pojištění vykročilo správnou cestou.

Za poskytnutí spotu děkujeme společnosti Pojišťovna České spořitelny, a.s., Vienna Insurance Group

Processing your request, Please wait....