G2: Přestaňte viset rodičům na krku (gorily)

G2: Přestaňte viset rodičům na krku (gorily)

Publikováno: 20. března 2014
Štítky: , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 5.0/10 (2 hlasů)

Reklamní spot „Gorily“ na studentské konto G2 od Komerční banky, který se na ADC Creative Awards 2014 (dříve Louskáček) stal vítězem kategorie Young Creative, určené pro mladé studenty uměleckých školy a mladé kreativce do 28 let. Autorem je Jakub Jeník.

Gorila je rod největších žijících primátů. Nejbližším příbuzným gorily jsou šimpanzi a lidé, od nichž se gorily oddělily přibližně pře sedmi milióny let. Doba březosti trvá bezmála devět měsíců, mezi porody uběhnou obvykle tři až čtyři roky, a po tuto dobu se matky většinou o své potomky starají.
Mláďata člověka přicházejí na svět obdobně jako gorilám v kterémkoliv ročním období. Zásadním rozdílem zdá se na první pohled délka výchovy a přerod v samostatného jedince.

Přestaňte viset rodičům na krku a pořiďte si studentské konto G2 od komerční banky.

tagy: Komerční banka, G2, konto, gorily, samostatnost, viset, ADC Creative Awards 2014, Louskáček, 2014

Processing your request, Please wait....