Gambrinus: Věříte na europivo? (2015)

Gambrinus: Věříte na europivo? (2015)

Publikováno: 8. července 2015
Štítky: ,

Gambrinus musí nálepka europiva zlobit víc, než se možná původně zdálo. To, co začalo poměrně překvapivě s fiktivním pivem Patron, našlo své pokračování v reklamě s jednorožcem, hodinkami s nosorožcem a lochneskou, pod kterou je podepsaná Alice Nellis. Ani to ještě není konec a čeká nás další boření mýtů, pardon nálepek.

Europivo? Ale jistě. Hned si jedno dám. A teď mě omluvte, můj nosorožec už čeká. Podle mých hodinek s vodotryskem je nejvyšší čas zajet se podívat na krmení lochnesky. Maxi!

Zapomeňte na nálepku. Přestaňte se honit za mýty o europivu a udělejte si na Gambrinus vlastní názor.
Gambrinus – Na ty, kdo mají jasno.

Processing your request, Please wait....

Spoty z kampaně Gambrinus - Věříte na europivo?: