Greenpeace: Antireklama na skutečnou krásu od Dove

Greenpeace: Antireklama na skutečnou krásu od Dove

Publikováno: 29. března 2010
Štítky: , , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 9.5/10 (24 hlasů)

Odpověď Greenpeace na reklamu Dove a jejich Kampaň za skutečnou krásu. Greenpeace tak reagovali na skutečnost, že Dove (Unilever) ve svých výrobcích používá palmový olej získaný na polích vzniklých kácením deštných pralesů. Přitom ve svých reklamách se představuje jako firma, která nabízí na rozdíl od jiných kosmetických značek jinou cestu. Greenpeace natočili svůj spot obdobným způsobem jako Dove – dlouhý detailní záběr na holčičku, který přejde v rychlý sled střihů se záběry kácení deštného pralesa a devastace krajiny. Útok proti Dove byl úspěšný. Unilever na základě nátlaku Greenpeace přestal ve svých výrobcích používat olej, který by měl cokoliv společného s kácením deštných pralesů. Za pozornost také stojí, že hudbu ke spotu „There They Go“ složila česká skupina Ohm Square.

Processing your request, Please wait....