Honda: Mentalismus jako stav mysli při vývoji

Honda: Mentalismus jako stav mysli při vývoji

Publikováno: 30. prosince 2009
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 6.5/10 (2 hlasů)

Honda vsadila ve své reklamě na sugesci a trochu emocí, kdy nám poměrně názorně ukazuje, co všechno podstupují při vývoji a zlepšování značky Honda. Dobře natočená reklama, určitě si jí všimnete, a pro podporu značky udělá své. Trochu mi tam chybí nějaké významnější sdělení, ale alespoň je reklama jiná.

A co nám radí Wikipedie?
„Mentalismus je druh kouzelnického představení, při kterém kouzelník, označovaný jako mentalista, používá psychologických principů, kouzelnického umění, hypnózu nebo sugesci k dosažení efektů jako jsou čtení myšlenek (telepatie), telekineze, psychokineze, předpověď volby diváka, jasnovidectví nebo ovládání mysli. Mentalismus často vyžaduje po umělci ukázku autoritativního, sebejistého a charismatického představení.“

Processing your request, Please wait....