Hyundai: Pro nás předsudky neplatí (2011)

Hyundai: Pro nás předsudky neplatí (2011)

Publikováno: 6. dubna 2011
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 9.5/10 (34 hlasů)

Imageová reklama Hyundai před nás staví výčet několika obecně platných axiomů, které ihned vyvrací předkládaným obrazem. K vidění je tak koupání v zasněženém bazénu, ve kterém se dokonce hrají šachy, běhání v poušti nebo boxující ženy. To vše za hudebního doprovodu skladby Summer od Vanessy James.

V poušti není život.
Bluesoví muzikanti jsou staří.
Ryby plavou ve vodě.
V zimě je zima.
Ženy jsou křehké.
Zvířata necítí lásku.
Růže jsou rudé.
Učení je mučení.
Pohled z auta je nudný.
Ekologické továrny neexistují.
Luxus a pohodlí jsou jen pro vyvolené.

Pro nás předsudky neplatí.

Smyslem reklamy Hyundai je samozřejmě přitáhnout pozornost k poslední větě. Nové myšlení a nové možnosti. To je nabídka, kterou přináší Hyundai, a neváhá přitom poškádlit emoce. U někoho to možná i zabere.

Nové myšlení, nové možnosti.

Originální píseň ke spotu Hyundai: nové myšlení, nové možnosti [+]
Vanessa James – Summer
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Processing your request, Please wait....