Hyundai: Předražená tradice nebo budoucnost? (2018)

Hyundai: Předražená tradice nebo budoucnost? (2018)

Publikováno: 17. března 2018
Štítky:

Automobilka Hyundai dál pokračuje ve srovnávací reklamě, v nové kampani „Předražená tradice“ ale postoupila na další level. Prodejci z Autosalonu Tradice a Autocentra Budoucnost jsou viditelnou kopií kampaně Air Bank se dvěma bankéři, která se přitom také inspirovala u Apple. Kopie kopie ale zřejmě Hyundai nevadí, v přímém srovnání s konkurencí pořád hledá cestu k zákazníkovi. Negativní reakce české veřejnosti na sobe opět nenechaly dlouho čekat, jako při předchozích viditelných útocích na značku Škoda.

Stop předražené tradici.

Hyundai | Předražená tradice | Holoauto
Ověřujete si, co všechno patří k výbavě? Při výběru svého nového vozu se nezapomeňte přesvědčit, jaké konkrétní prvky výbavy zahrnuje stanovená cena. Zdánlivě výhodná nabídka se totiž může ukázat jako předražená.

Hyundai | Předražená tradice | Nálepka
Rozmyslete si, jestli chcete opravdu platit více za „předraženou tradici“, nebo si zvolit produkt a služby nejvyšší kvality za bezkonkurenčně výhodnou cenu a získat tak skutečnou hodnotu.

Hyundai | Předražená tradice | Fleet
Víte, že ne všichni hrají fair play? Odmítněte ty, kteří si pomáhají čachry, podfuky a nekalými praktikami k vysokým ziskům, aniž by Vám poskytovali tak výhodné nabídky a podmínky, na jaké máte za své peníze právo.

Předražená Tradice | Koloběžka

Hyundai | Předražená tradice | Ukulele
Nesnaží se Vás někdo obalamutit? Nenechte se ošálit těmi, kteří hrají falešně na strunu „předražené tradice“. Jejich triky jsou sice obvykle laciné, ale vy za ně můžete zaplatit pěkně draze!
(video nad textem)

Processing your request, Please wait....