Krušovice: Chutnají jako tenkrát (referendum)

Krušovice: Chutnají jako tenkrát (referendum)

Publikováno: 11. července 2011
Štítky: ,

Snaha o novou pozici na trhu pro pivo Krušovice je cítit za reklamní kampaní „Referendum“ s claimem „chutnají jako tenkrát“. Souboj krušovických sládků a českých pivařů o kvalitu piva.

Krušovice angažovaly pro natočení Petra Čtvrtníčka, což samo o sobě určilo ráz reklamy. V hlavní roli spotů na téma lidového referenda o kvalitě krušovického piva mezi sládky a pivaři se objevil Leoš Noha, kterého znáte například z Okresního přeboru. Díky němu je minimálně zvuková stránka kampaně nezaměnitelná.

Krušovice: chutnají jako tenkrát

Nástup Heinekenu na český pivní trh se výrazně podepisuje i na letních reklamách. Heineken postupně zparodoval Gambrinus ve spotu Zlatopramenu párty na hausbótu, aby potom potěšil nejenom Moravu s novou reklamou Starobrno chci si to dát. Rukopis mistra pivní reklamy začíná být znát, přestože k originálu to má ještě pořád daleko.

Změna oproti předchozí komunikace Královského pivovaru Krušovice je razantní, stačí se podívat na Korunu mého srdce. Krušovice zkrátka hledají svého českého štamgasta.