Lidl: To nejlepší z České republiky, to nejlepší z Evropy

Lidl: To nejlepší z České republiky, to nejlepší z Evropy

Publikováno: 11. listopadu 2011
Štítky: ,

To nejlepší z České republiky podle představy Lidlu v nové imageové reklamě. Nabídkou specialit z různých zemí Evropy chce Lidl ukázat kvalitu svých potravin a ukázat, že i čeští výrobci vyvážejí své  produkty do zahraničí. V reklamním spotu ukazuje Španělsko a jeho pomeranče, Francii a její sýr a Českou republiku s jejími uzeninami a pivem. To je asi v pořádku. Může mi ale někdo vysvětlit, proč je tam pivo Argus? Opravdu typicky česká značka.

Lidl se poslední dobou hodně shlédl v image. Nedávno zkoušel lokalizovanou verzi Hanse von Blumenstocka a teď je to kampaň To nejlepší z Česka, to nejlepší z Evropy. Dá se předpokládat, že v rámci ní se setkáme i s dalšími spoty z ostatních evropských zemí.

Originální píseň ke spotu Lidl: To nejlepší z České republiky. To nejlepší z Evropy. [+]
Mark Ronson – Somebody To Love Me (feat Boy George)
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Cílem nové kampaně je ukázat zákazníkům, že ty nejlepší potraviny, nejen z České republiky, ale i z dalších zemí Evropy mají doslova na dosah ruky. Naši nákupčí po celé Evropě každý den pečlivě vybírají kvalitní produkty, které jsou poté nabízeny v dalších zemích, kde Lidl působí. Chceme, aby naši zákazníci měli možnost volby,“ řekla Lucie Borovičková, mluvčí společnosti Lidl.
[zdroj: www.strategie.e15.cz]

Processing your request, Please wait....