Michelob: Zoë Kravitz šeptá o pivu (Super Bowl 2019)

Michelob: Zoë Kravitz šeptá o pivu (Super Bowl 2019)

Publikováno: 6. února 2019
Štítky: , , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.5/10 (2 hlasů)

Zoë Kravitz v reklamě „The Pure Experience“ nabízí pivo Michelob ULTRA Pure Gold opravdu neobvyklým způsobem. Metodou ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) se šeptem snaží navodit pocit uvolnění a blaženosti. Mezi ostatními reklamami to určitě upoutá, způsob prezentace souvisí s nabízeným produktem a cílovou skupinou. Pivo Michelob ULTRA Pure Gold je nízkokalorické, „organické“, a vybízí ke spojení s přírodou.

Beer in Its Organic Form.

Processing your request, Please wait....