Nemyslíš zaplatíš!: Blázinec po smrti novorozence

Nemyslíš zaplatíš!: Blázinec po smrti novorozence

Publikováno: 17. října 2009
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 9.6/10 (13 hlasů)

Možná nejsilnější příběh z celé série velice úspěšných reklamních spotů „Nemyslíš, zaplatíš!“ Od bezstarostného začátku se špatným rozhodnutím, které si dokáže představit každý z nás, přes detail s chycenou rukou umírajícího novorozence na přístrojovce (uff), až po závěr v blázinci. Klobouk dolů, Filip Renč v tom co opravdu umí. Poutavé, účinné, odrazující a tedy i fungující. Není divu, že jde o velice dobře hodnocenou reklamu i v odborných kruzích:

Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy „Nemyslíš zaplatíš! zvítězila v anketách dvou odborných časopisů o reklamě.

Nechceš jí dát do sedačky?
Dyť je to skoro za rohem..

Při srážce nemáte šanci dítě v ruce udržet.
Jste připravení zaplatit i tuhle cenu?

Processing your request, Please wait....