Pepsi Cola: Oživlé zastávky MHD (Refresh Your World)

Pepsi Cola: Oživlé zastávky MHD (Refresh Your World)

Publikováno: 19. května 2010
Štítky: , , , ,

Nápaditá interaktivní kampaň od Pepsi Coly s názvem Refresh Your World (Osvěž svůj svět) má za cíl najít zajímavé nápady pro úpravu zastávek MHD a ty potom s pomocí Pepsi realizovat. Stačí se zaregistrovat na refreshyourworld.cz, popsat svůj nápad a zaslat obrázek jak by měla vaše zastávka vypadat, a potom už záleží jen na hlasování návštěvníků, jestli bude úspěšný právě váš projekt. Podobné nápady se v poslední době nějak rozšířily (napadá mě třeba „Řekni to s Milkou“ a vlastní billboard). Výhody virálního marketingu si jak se zdá začíná uvědomovat stále více firem a tak se máme ještě na co těšit.

A hned tady máme i první virál šířený po netu s důchodci a jejich zastávkou změněnou s pomocí Pepsi, který prý snad dokonce vznikl jako odpověď na spot Přemluv bábu!. Kdo tomu věří, vyvracet nebudu, Pepsi prostě ví jak na to.

Processing your request, Please wait....