Perioda není tabu: Klára Vytisková pro Hartmann-Rico
Společnost Hartmann-Rico se rozhodla, že je nejvyšší čas začít otevřeně mluvit o menstruaci a všem, co k tomu patří. Přesně to má za cíl kampaň „Perioda není tabu“ a hudební klip od zpěvačky Kláry Vytiskové z Toxique. Na podporu „ušlechtilé“ myšlenky vzniklo i několik blogů a webových stránek jako například www.periodanenitabu.cz nebo www.tetairma.cz. Logicky bude nosnou platformou Facebook a internet obecně. Žádné objevy se tam nedozvíte, ale poslouchá se to dobře ne?
Písnička pro všechny ženský, který se nebojí otevřeně mluvit o tom, co s sebou příslušnost k něžnému pohlaví přináší. Řekni taky, že perioda není tabu a zapoj se na www.periodanenitabu.cz nebo www.periodaniejetabu.sk.
[zdroj: www.youtube.com/user/HARTMANNRICO]
Přiznávám, že hodnocení mužskýma očima není úplně objektivní, a určitě se najde dost křehulek, které budou mít o informace ohledně periody zájem. Klip Kláry Vytiskové je pěkně navnadí, jenomže na webu www.periodanenitabu.cz můžou tak maximálně navrhnou obal tampónů a Teta Irma jim zatím na www.tetairma.cz napsala dva obecné články. Cílem kampaně „Perioda není tabu“ přitom má být přesvědčit dívky o tom, že perioda je přirozenou součástí jejich života. Opravdu to myslí Hartmann-Rico se svou kampaní vážně, nebo je to jenom marketingová bublina?
Mimochodem, co to věčné klišé s modrou barvou? To už bylo lepší natočit další obvyklou reklamu na tampony.
jo dobré
Ahoj – z pohledu ženy
Podle mého názoru se jedná o velmi originální kampaň a právě jak jsi řekl – byla by nuda natočit další obyčejnou reklamu na tampony. Je to zábavné a nikdo nemusí být znalcem grafického programu, aby si vytvořil dokonalý design.
Pro holky se jedná o dost intimní téma a věř mi nebo ne – hodně z nás má stále problém o tom pořádně mluvit. Každý pokus o to, abychom tuto bariéru prolomily se počítá.