Peugeot: Jaký je účel automobilového designu?

Peugeot: Jaký je účel automobilového designu?

Publikováno: 14. října 2013
Štítky: ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 6.0/10 (1 hlas)

Oslava designu jako prostředku k prožitku za volantem v reklamě Peugeot „Design & Driving“. Každý model Peugeot řidiči zprostředkuje novou automobilovou zkušenost, každý okamžik strávený za volantem těchto vozů v něm vyvolá nové pocity.

Jaký je účel automobilového designu? Líbit se, reagovat na průzkum trhu, nebo zapůsobit na vaše smysly? Pokud uvěříte, že se každý tah tužkou může proměnit v pohyb, pak se každá vteřina za volantem stane novým zážitkem. Když ponecháte jen to, ce je nezbytné a efektivní, a vše uděláte ještě účelnější, potom objevíte spojení s vozovkou, které probudí všechny vaše smysly. Voilà, takový je design Peugeot.

Motion & Emotion

tagy: Peugeot, Design & Driving, design, koncept, prožitek, pohyb, 2013

Processing your request, Please wait....