P&G: Láska místo předsudků (ZOH Pchjongčchang 2018)

P&G: Láska místo předsudků (ZOH Pchjongčchang 2018)

Publikováno: 11. prosince 2017
Štítky: , , , ,

Procter & Gamble má i pro Zimní olympijské hry v Pchjongčchangu 2018 připravenou novou verzi oceňované kampaně „Děkuji, maminko“. Tentokrát je tématem emotivní reklamy P&G #LoveOverBias překonávání předsudků, kde je rozhodujícím faktorem bezpodmínečná láska a podpora maminky.

Kde ostatní vidí slabost, máma vidí sílu.
Kde ostatní vidí trápení, máma vidí nadšení.

Than you, mom.

#LoveOverBias
#LaskaMistoPredsudku

Originální píseň ke spotu P&G Thank You, Mom | The Winter Olympics 2018 | #LoveOverBias [+]
MILCK – Ooh Child
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Do portfolia Procter & Gamble patří například značky Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Jar, Lenor, Max Factor, Oral-B, Pampers, Pantene, Wella a další.