P&G: Děkuji maminko, že jsi můj největší fanoušek

P&G: Děkuji maminko, že jsi můj největší fanoušek

Publikováno: 9. května 2010
Štítky: , ,

Jeden z nejvýznamnějších hráčů na poli dětských plenek a dalších hygienických a kosmetických prostředků pro děti – Procter & Gambel – už nějaký čas používá koncept atypických reklam, ve kterých děkuje mámám prostřednictvím jejich dětí.

Díky mami za to, že jsi můj největší fanoušek.
(Thanks, Mom, for Being My Biggest Fan.)

Velká hra na city, doplněná vhodnými fotografiemi a proslovy dětí udělá své, určitě působivé nejen pro mámy. Netradiční je i samotná podoba reklamy, protože místo klasického filmování byla použita jakási koláž / prolínačka s fotkami dětí doprovázená jejich mluvením. Je zajímavé, že oba velcí hráči Procter & Gambel i Unilever (Dove přirozená krása) používají podobně netradiční formy reklamy. Asi dobře vědí proč.

Do portfolia Procter & Gamble patří například značky Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Jar, Lenor, Max Factor, Oral-B, Pampers, Pantene, Wella a další.

Processing your request, Please wait....