P&G: Pro mámy jsme děti navždy (LOH 2012)

P&G: Pro mámy jsme děti navždy (LOH 2012)

Publikováno: 15. srpna 2012
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.7/10 (3 hlasů)

O tom, že mámy mají tu nejtěžší (ale i nejlepší) práci na světě, už i díky reklamě Procter & Gamble víme. Na dojemný spot Best Job navazuje dotočka „Kids 2012„, obdoba již dříve použitého motivu pro zimní olympijské hry. Záměna sportovců na olympiádě za děti jasně dokumentuje sdělení P&G, že mámy v nás vidí děti napořád. Stejný motiv najdete i v dalších reklamách P&G.

Do portfolia Procter & Gamble patří například značky Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Jar, Lenor, Max Factor, Oral-B, Pampers, Pantene, Wella a další.

Nepřehlédněte: Nejlepší olympijské reklamy 2012.

To their moms, they’ll always be kids.

Processing your request, Please wait....