Pilsner Urquell: Originalita je to pravé bohatství

Pilsner Urquell: Originalita je to pravé bohatství

Publikováno: 17. března 2013
Štítky: , ,

Originalita piva Pilsner Urquell je hlavním námětem nové retro reklamy Plzeňského Prazdroje na téma „to pravé bohatství“. Přeneste se časem o pár desítek let zpátky do doby, kdy Češi vynalezli silonky a Tatrovku, a před 170 lety uvařili v Plzni první várku světlého ležáku Pilsner Urquell. O komentář se postaral Pavel Rímský:

Zatímco piva po celém světě neměla tu správnou zlatavou barvu, auta vypadala jako krabice, a ženy cudně schovávaly nohy, Češi se na svět podívali jinak. Vynalezli jsme silonky a odhalili krásu našich žen, přišli jsme s unikátním aerodynamickým vozem, a v Plzni vyrobili první světlý ležák Pilsner Urquell, který si získal celý svět.

Originalita. To pravé bohatství.
Pilsner Urquell

Processing your request, Please wait....