televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Režisér: Jan Zajíček

TETA drogerie: Došlo vám to? (2020)

TETA drogerie: Došlo vám to? (2020)...

56%

TETA drogerie končí v reklamě s nakupováním s rozumem a citem, teď jde především o "potěšení z nákupu". Tváří kampaně je slovenská herečka Marta Maťová, ...

Volkswagen ID.: Tvoříme budoucnost. Zas a znovu. (2019)

Volkswagen ID.: Tvoříme budoucnost. Za...

71%

Volkswagen vstupuje razantně do světa elektromobilů se svým konceptem Volkswagen ID. Sofistikované využití elektřiny a nové možnosti elektromobility, to je budoucnost vozů Volkswagen ID. Přepíšeš pravidla. ...

Rohlík.cz: Opravdu čerstvé maso, pečivo a zelenina (2019)

Rohlík.cz: Opravdu čerstvé maso, pečiv...

72%

Rohlík.cz v naturalistické reklamě komunikuje čerstvé jídlo od lokálních dodavatelů poměrně netradičním způsobem. Online supermarket vynechává zbytečné skladování i prodejní regály a díky tomu nabízí ...

Kofola: Robot Karel hledá ideální polovičku (2018)

Kofola: Robot Karel hledá ideální polo...

86%

Kofola pokračuje v kampani s robotem Karlem, který už se naučil lásce, a teď mu můžete pomoc hledat ideální polovičku. Lásku musíš zkusit #seznamkarla Kofola – Když ji ...

Kofola: Robot Karel se naučil lásce (2018)

Kofola: Robot Karel se naučil lásce (2...

55%

Kofola pokračuje v příběhu s robotem Karlem, který už se naučil lásce, a tak může za Vaška vyznat lásku Sofii. Hele už jde... ahoj Sofie! Ahoj. Víš tvoje ...

Kofola: Nauč lásce robota Karla (2018)

Kofola: Nauč lásce robota Karla (2018)...

58%

V letní reklamě Kofoly dostal hlavní roli robot Karel. Ten se snaží pochopit, co je to láska. Vyznat lásku není jen tak. S tvojí pomocí ...

Créme Bonjour: Ráno jako po másle (2018)

Créme Bonjour: Ráno jako po másle (201...

87%

Créme Bonjour se v reklamě nabízí jako záchrana pro běžné ráno. Roztíratelný přímo z lednice - Créme Bonjour Ať jde ráno alespoň něco jako po másle.

KOFILA: Jak si nejlépe vychutnat kávu? (2016)

KOFILA: Jak si nejlépe vychutnat kávu?...

46%

Způsob, jak si nejlépe vychutnat kávu, našla KOFILA, a hned to ukazuje v reklamě. A protože dělá z KOFILY dámskou záležitost, nezapomněla na fešného baristu ...

Škoda Auto: Kaleidoskop vášně (Driven by Passion)

Škoda Auto: Kaleidoskop vášně (Driven ...

30%

Škoda Auto spojila do jednoho image videa "Driven by Passion" své nadšení pro pohyb v dlouhodobě podporovaných sportech. Motorsport, cyklistika a lední hokej se prolínají ...