televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Reklamy na téma "sociální"

Charita ČR: Tříkrálová cesta za Onlajnem (2021)

Charita ČR: Tříkrálová cesta za Onlajnem...

65%

Tradiční Tříkrálová sbírka pořádaná českou Charitou se musí pro letošní spokojit jen s online podobou, ve které tři malí koledníci zazpívají "My tři králové jdeme ...

IKEA: Každý domov by měl být bezpečným místem (2020)

IKEA: Každý domov by měl být bezpečným m...

77%

IKEA v pěkně natočené reklamě upozorňuje na domácí násilí. Některou z forem psychického násilí zažilo doma 47% žen v Česku. IKEA usiluje o vytváření lepšího ...

Český červený kříž: Jaký význam dáš své ruce? (2020)

Český červený kříž: Jaký význam dáš své ...

85%

Český červený kříž v kampani "Ruce" upozorňuje na důležitost darování krve i v době koronavirové pandemie. Jaký význam dáš své ruce, záleží jen na tobě. Daruj krev. ...

Česká asociace pojišťoven: Agresivita zabíjí (2020)

Česká asociace pojišťoven: Agresivita za...

76%

Agresivita za volantem zabíjí, upozorňuje v nové kampani Česká asociace pojišťoven (ČAP),. Ve třech působivých spotech "Kamion", "Začátečnice" a "Matka" ukazuje konkrétní situace, které skončily ...

Pilsner Urquell: Na zdraví české kultuře! (2020)

Pilsner Urquell: Na zdraví české kultuře...

65%

Pilsner Urquell jako dlouhodobý partner  Národního divadla v reklamě připíjí na zdraví české kultuře. Sólisté Národního divadla zazpívají úvodní skladbu Proč bychom se netěšili z ...

Chráním Tebe: Buď doma, nos roušku (2020)

Chráním Tebe: Buď doma, nos roušku (2020...

57%

56 českých osobností se zapojilo do kampaně Chráním Tebe v boji s koronavirem. Buď doma, nos roušku Koronavirus nejlépe zpomalí sociální izolace. Čím méně lidí se potkává ...

ČSOB: Chraňte děti před predátory (2020)

ČSOB: Chraňte děti před predátory (2020)...

88%

Určitě víte, s kým se na internetu baví vaše dítě? ČSOB je další v řadě, která se veze na aktuální vlně bezpečnosti dětí na internetu. ...

O2: V síti nejsem lovná (2020)

O2: V síti nejsem lovná (2020)...

75%

Téma bezpečí dětí na internetu a zvýšení digitální gramotnosti mladé generace má za cíl osvětová kampaň O2 "Nejsem lovná". Navazuje na hraný dokument Víta Klusáka ...

Servis vztahů: Jsou věci, které stojí za to opravit (2020)

Servis vztahů: Jsou věci, které stojí za...

80%

Obecně prospěšná společnost Women for Women věří, že nastal čas uzdravovat vztahy, protože partnerské vztahy se rozpadají mnohdy zbytečně. Pomoc nabízí Servis vztahů. „Děti věří, že ...

Český červený kříž: Nečekáme, až pomůže Někdo jiný (2019)

Český červený kříž: Nečekáme, až pomůže ...

93%

Český červený kříž (ČČK) si připomíná výročí 100 let v reklamě, ve které má hlavní roli Někdo jiný. Když před námi stojí nepříjemný úkol nebo ...

University of New York in Prague: WE ARE UNYP (2019)

University of New York in Prague: WE ARE...

75%

Soukromá vysoká škola University of New York in Prague láká na studium ve spotu "WE ARE UNYP". #WEAREUNYP Originální píseň ke spotu WE ARE UNYP (University of ...

WOMEN FOR WOMEN: Adoptuj Marii, pomůžeš samoživitelům (2018)

WOMEN FOR WOMEN: Adoptuj Marii, pomůžeš ...

80%

Adoptuj Marii je projekt neziskové organizace WOMEN FOR WOMEN pomáhající samoživitelům v nouzi najít nové bydlení. Další podrobnosti na adoptujmarii.cz. Některé příležitosti, kdy můžete pomoct dobré ...

Dobrý anděl: Staňte se dobrým andělem (2018)

Dobrý anděl: Staňte se dobrým andělem (2...

96%

Společná kampaň TV Nova a nadace Dobrý anděl má za cíl rozšířit počet dárců Dobrých andělů a zároveň oslovit nové rodiny s vážně nemocným dítětem. ...

BrnoCop: Staň se hrdinou všedního dne! (2018)

BrnoCop: Staň se hrdinou všedního dne! (...

90%

Originální náborové video Městské policie Brno "BrnoCop" má podobu počítačové hry se strážníkem nebo strážnicí v hlavní roli, kteří čelí nástrahám brněnských ulic v několika ...

Berlei: Serena Williams zpívá I Touch Myself (2018)

Berlei: Serena Williams zpívá I Touch My...

80%

Americká tenistka Serena Williams v kampani proti rakovině prsu zpívá nahá hit australské skupiny Divinyls „I Touch Myself“  v rámci projektu společnosti Berlei, která věnuje ...

Galerie hlavního města Prahy: Oficiální spot 2018

Galerie hlavního města Prahy: Oficiální ...

77%

Oficiální spot Galerie hlavního města Prahy natočený ve stylu videoartu a experimentálního filmu pomocí kamerového průletu odhaluje jednotlivé objekty GHMP. Iluzivní až snový prostor dokresluje ...

DPP: Tomáš Matonoha je řidič autobusu (2018)

DPP: Tomáš Matonoha je řidič autobusu (2...

79%

Dopravní podnik hlavního města Prahy uvádí příběh podle skutečné události. V hlavní roli Tomáš Matonoha jako řidič autobusu. Tak nějak vypadá náborové video Sdružení dopravních ...

UEFA: Pojď hrát! / Together #WePlayStrong (2018)

UEFA: Pojď hrát! / Together #WePlayStron...

85%

UEFA chce v kampani Together #WePlayStrong změnit vnímání ženského fotbalu. V reklamě se snaží přilákat nové dívky ve věku od 13 do 17 let, aby ...

Hnutí Pro život ČR: Miláčku, jsem těhotnej! (2018)

Hnutí Pro život ČR: Miláčku, jsem těhotn...

88%

80% žen podstupuje potrat pod nátlakem. I to je sdělení spotu "Miláčku, jsem těhotnej", který v rámci projektu "Nesoudíme. Pomáháme" připravilo Hnutí Pro život ČR. ...

VŠB-TUO: Ukaž své technické dovednosti (2018)

VŠB-TUO: Ukaž své technické dovednosti (...

75%

Fakulta strojní a Fakulta elektrotechniky a informatiky z Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava (VŠB-TUO) připravily další reklamy, kterými se snaží přilákat technicky nadané ...

Česká kancelář pojistitelů: Do nebe hlavně bezpečně (2018)

Česká kancelář pojistitelů: Do nebe hlav...

47%

"Praha - Plzeň 32 minut!" "To je slušný, já jel tuhle v noci Brno - Praha za hodinu!" Prevence dopravních nehod je cílem reklamy "Nebe" ...

CzechTourism: Oslavme společné století (2018)

CzechTourism: Oslavme společné století (...

53%

100 let od založení Československa v kampani CzechTourism, která připomíná některé historické události, a inspirujme se osobnostmi, které svým myšlením posouvaly náš národ kupředu. Ve spotu ...

Česká asociace pojišťoven: Nepozornost zabíjí (2018)

Česká asociace pojišťoven: Nepozornost z...

91%

Česká asociace pojišťoven (ČAP) připravila reklamy v rámci preventivní kampaně #nepozornostzabíjí. Cílem je upozornit na nepozornost za volantem v případě používání mobilního telefonu. Následky mohou ...

E-Trade: Až jednou zestárnete (Super Bowl 2018)

E-Trade: Až jednou zestárnete (Super Bow...

75%

Reklama E-Trade pro Super Bowl 2018 řeší problém seniorů, protože více než třetina Američanů nemá žádné vlastní úspory na důchod. Aby nedopadli jako ve spotu ...