televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Reklamy na téma "sociální"

Hornbach: Stále je co dělat (globalflagproject.com)

Hornbach: Stále je co dělat (globalflagp...

80%

U hobbymarketu Hornbach už jsme si mohli zvyknout, že jeho pojetí reklamy má ke "standardu" daleko, ale stejně pořád dokáže překvapit. V kampani "Stále je ...

Prace.cz: Šikovný lidi jako ty jsou vzácný (2015)

Prace.cz: Šikovný lidi jako ty jsou vzác...

40%

Nabídek práce je nejvíc za šest let a šikovný lidi jako ty jsou vzácný, tvrdí v reklamě pracovní portál Prace.cz provozovatele LMC s.r.o. Zatímco u ...

Jebu mainstream, na vejšku se hlásím teď! (Vysoká škola podnikání v Brně)

Jebu mainstream, na vejšku se hlásím teď...

70%

Soukromá Vysoká škola podnikání v Brně láká studenty k zápisům v září, takže dává šanci i těm, kteří dělali maturity až v opravném termínu. Pomoc ...

BESIP: Co čumíte? Děláte to taky! (2015)

BESIP: Co čumíte? Děláte to taky! (2015)...

80%

Nová kampaň BESIP "Děláš to taky" ukazuje příklady špatného chování za volantem. Děti na dětském hřišti napodobují chování a chyby dospělých běžné ze silničního provozu. ...

Prague Pride 2015: Všichni jsme stejně teplí

Prague Pride 2015: Všichni jsme stejně t...

83%

Reklama na 5. ročník festivalu Prague Pride 2015 "Všichni jsme stejně teplí" je natočená termokamerou. Ta zachytila líbající se páry ve zřejmé snaze ukázat, že ...

Doufám, že nejste žádnej páprda! Kolik je vám let?

Doufám, že nejste žádnej páprda! Kolik j...

80%

Herec Jaroslav Plesl nás v roli povedeného podnikatele vrátí do devadesátých let. Nemůže chybět fialové sáčko, kufříkový mobilní telefon, zlatý řetěz okolo krku a bílé ...

Buďte chytří, čtěte knihy! (Svaz norských knihoven)

Buďte chytří, čtěte knihy! (Svaz norskýc...

88%

Reklamní klasika a jedna z nejlepších reklam. Souboj s dotěrnou mouchou ve vlaku vyhraje chlapík čtoucí knihu, zatímco jeho kolega s časopisem svádí marný boj. ...

Slavnosti svobody Plzeň 2015

Slavnosti svobody Plzeň 2015...

75%

Každoroční Slavnosti svobody se v Plzni tentokrát uskuteční v rámci projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015. Na slavnosti osvobození města americkou armádou láká povedená ...

Monster: Marný souboj s východem slunce

Monster: Marný souboj s východem slunce...

70%

Jestli taky patříte mezi ty, co nemají rádi pondělní ráno a s ním začátek pracovního týdne, možná byste se měli zamyslet nad změnou zaměstnání. Alespoň ...

Cizinec jako našinec (Centrum pro integraci cizinců)

Cizinec jako našinec (Centrum pro integr...

57%

Netykejte cizincům, nekřičte na ně a nebudou se bát mluvit česky. Centrum pro integraci cizinců v kampani "Češi a cizinci - mluvme spolu" zajímavým a ...

Národní muzeum: Želva se vysmívá smrti na výstavě

Národní muzeum: Želva se vysmívá smrti n...

67%

Na výstavu "SMRT" do Národního muzea zve osobitým způsobem rozesmátá želva. Díky své dlouhodobosti přežije kluka i psa, kteří jí během svého života trápili. Teď ...

Nepohřbívej babičku zaživa (Hospic Dobrého pastýře)

Nepohřbívej babičku zaživa (Hospic Dobré...

66%

Kampaň "Nejste na to sami" na téma důstojného umírání spustil Hospic Dobrého pastýře. Jiří Lábus jako hlava rodiny a babička padající do hrobu vykopaného na ...

Bazén Sušice: Tvůj aquapark, tvoje dobrodružství

Bazén Sušice: Tvůj aquapark, tvoje dobro...

68%

Otevření Bazénu v Sušici předcházela zajímavá virální kampaň. Je pod ní podepsaný režisér Ladislav Plecitý, který natočil s obyvateli města originální videa s pozvánkou k ...

Vlk z VUT (Vysoké učení technické v Brně)

Vlk z VUT (Vysoké učení technické v Brně...

60%

Jmenuju se Vlček. VUT je moje teritorium. Je mi 23, ale už jsem odmítl nabídky Microsoftu, Googlu i Applu. Proč? Protože vlka si jen tak ...

Sum of Us: (Ne)dokonalá láska mezi chipsy Doritos

Sum of Us: (Ne)dokonalá láska mezi chips...

85%

Byla by to téměř ideální reklama na chipsy Doritos, která by směle mohla soutěžit v "Crash the Super Bowl" o nejlepší diváckou reklamu odvysílanou každoročně ...

Plzeň 2015: Evropské hlavní město kultury

Plzeň 2015: Evropské hlavní město kultur...

58%

Plzeň se oficiálně stává Evropským hlavním městem kultury pro rok 2015. Spot v produkci Davida Ondříčka v hlavní roli s rodákem Ivanem Frankem slouží zároveň ...

United Colors of Benetton: Ženu ani květinou neuhodíš

United Colors of Benetton: Ženu ani květ...

87%

Oděvní značka United Colors of Benetton se ve své kampani opřela do násilí na ženách a problému genderové nerovnosti obecně. Ve spolupráci s organizací UN ...

Studentský sex na záchodech (Slezská univerzita v Opavě)

Studentský sex na záchodech (Slezská uni...

44%

První den na Slezské univerzitě v Opavě skončí pro nového studenta překvapením na pánských záchodech. Syrový spot není naštěstí součástí oficiální propagace Slezské univerzity v ...

DOBRÝ ANDĚL: Až vyrostu… (doktorka, lakýrník, učitelka)

DOBRÝ ANDĚL: Až vyrostu… (doktorka...

60%

Děti, které sní o svých budoucích povoláních, potřebují vaši pomoc. Nadační fond DOBRÝ ANDĚL pomáhá pravidelnými příspěvky rodinám s dětmi, které kvůli rakovině nebo jinému ...

AIDES: Žádný sex bez kondomu (No condom, no sex)

AIDES: Žádný sex bez kondomu (No condom,...

65%

Vtipná ukázka nudného života bez sexu v osvětové kampani francouzské AIDES proti AIDS. V jednoduchosti je síla, a to se tady povedlo téměř dokonale. No condom, ...

Moravskoslezský kraj: Světový zážitek! (2014)

Moravskoslezský kraj: Světový zážitek! (...

63%

Poměrně originální reklama na Moravskoslezský kraj. Nežijte historií, ale budoucností. Vše můžete zažít v Moravskoslezském kraji! Sport, zábava i relax. Přijeďte se podívat do Dolních ...

Charita ČR: Nenechme druhé hladovět

Charita ČR: Nenechme druhé hladovět...

88%

Alegorie dlouhých lžic je podobenství ukazující rozdíl mezi nebem a peklem, kde jsou lidé schopni zvednout jídlo jen pomocí dlouhých lžic, nemohou se tak najíst ...

Zadržením dechu proti pasivnímu kouření

Zadržením dechu proti pasivnímu kouření...

77%

Reklama proti kouření finské společnosti proti rakovině The Cancer Society of Finland. Pointa spotu "The Breath Holder" je vlastně prozrazena už v titulku, přesto ale ...

Bombardování v Sýrii pozpátku (#WithSyria)

Bombardování v Sýrii pozpátku (#WithSyri...

85%

Z dětského hřiště by nikdy nemělo být bojiště. Spot "In Reverse" pro #WithSyria sdružující organizace i jednotlivce nabádá k podpisu petice za ukončení bombardování v ...