televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Reklamy na téma "sociální"

V Izraeli nezná láska hranice (Pride Parade)

V Izraeli nezná láska hranice (Pride Par...

67%

Při pozvánce na izraelský pochod gayů, lesbiček a bisexuálů Pride Parade, který je největší na světě, se to hlavní u večeře neodehrává u stolu, ale ...

Švýcarsko: Jak zastavit čas v zemi hodinek (Clocks)

Švýcarsko: Jak zastavit čas v zemi hodin...

84%

Švýcarsko udělá všechno pro vaší perfektní zimní dovolenou plnou relaxace a klidu. A protože určitě nechcete být rušeni vnímáním času, země hodinek je pro vaše ...

Chodicilide.cz: Obavy nejsou na místě (chodiči a lítači)

Chodicilide.cz: Obavy nejsou na místě (c...

38%

Realita obrácená naruby v reklamě Chodicilide.cz. Absurdní situace mezi chodiči a lítači se snaží upozornit na problémy lidí se se zdravotním postižením. Těm nejvíce pomůže, ...

Nadace Leontinka: Jednorázová pomoc není řešení

Nadace Leontinka: Jednorázová pomoc není...

62%

Spot Nadace Leontinka, která pomáhá dětem a studentům se zrakovým postižením s integrací do společnosti. Slepý kluk stojící na zastávce zkoumá rukou déšť a náhodný ...

Life Vest Inside: Laskavost drží svět nad vodou

Life Vest Inside: Laskavost drží svět na...

93%

Téměř ideální reklama na vánoční čas plná emocí, pomoci a laskavosti. Řetězení drobných dobrých skutků ve spotu Kindness Boomerang - "One Day" společnosti Life Vest ...

Instruktážní video o sexu pro mentálně postižené

Instruktážní video o sexu pro mentálně p...

65%

Aňa Geislerová a Pavel Liška vás naučí základy sexu v instruktážním videu pro školní sexuální výchovu mentálně postižených adolescentů "O sexu". Tohle určitě není klasická ...

Celé Česko čte dětem 20 minut každý den

Celé Česko čte dětem 20 minut každý den...

70%

Čtěte dětem pravidelně každý den dvacet minut říká obecně prospěšná společnost Celé Česko čte dětem ve svých spotech. Smyslem projektu je upozornit jak velký význam ...

DPD: Jakub Kohák jako suchar v kavárně

DPD: Jakub Kohák jako suchar v kavárně...

33%

Jakub Kohák pozval dvojčata ze svého erotického snu do kavárny, ale tam je nechal sedět o hladu a o vodě. Protože nejlépe chutná ten dortík, ...

UNICEF: Jsme i tam, kam Santa nechodí (Dárky pro život)

UNICEF: Jsme i tam, kam Santa nechodí (D...

49%

UNICEF upozorňuje na možnost pomoc dětem v chudých zemích podivnou reklamou s ještě podivnějším Santou. Ten v monologu hodnotí vánoční dárky do Afriky, které vlastně ...

DPD: Kohákův erotický sen o dvojčatech

DPD: Kohákův erotický sen o dvojčatech...

34%

Zásilková služba DPD je zřejmě se svým virálním působením spokojená, a pouští do světa další video s Jakubem Kohákem. Tomu se po spatření košilek ve ...

SickKids: Společně dokážeme pomoc dětem

SickKids: Společně dokážeme pomoc dětem...

83%

Pro své děti uděláme cokoliv, ale potřebujeme i vaši pomoc. To je výzva kanadské nadace SickKids pomáhající investicemi do zdraví zlepšit život dětí a rodičů. ...

Fakulta sociálních věd UK: My to do vás nalijeme!

Fakulta sociálních věd UK: My to do vás ...

44%

Pořekadlo o nalévání vědomostí do hlavy si vzala za své Fakulta sociální věd Univerzity Karlovy v Praze. A šla na to pěkně polopaticky. Její studijní ...

Dámy, pečujte o svá prsa (Poramoralastetas.cl)

Dámy, pečujte o svá prsa (Poramoralastet...

80%

Reklama plná pohledů na ženská prsa, to je spot čilské organizace Por Amor a las Tetas (Poramoralastetas.cl) snažící se upozornit na nutnost pravidelných prohlídek a ...

Oxfam America: Obscénní zvířecí večeře (Food games)

Oxfam America: Obscénní zvířecí večeře (...

55%

Další pokus upozornit na plýtvání při potravinové pomoci ve spotu "Food games" mezinárodní humanitární organizace Oxfam America. Řekněte Washingtonu, aby si přestat hrát s potravinovou ...

Pijáci mají svojí píseň hanby (The Quebec Auto Insurance Corporation)

Pijáci mají svojí píseň hanby (The Quebe...

70%

Boj a alkoholem za volantem je věčné téma. The Quebec Auto Insurance Corporation (Quebecká asociace pojistitelů motoristů) k tomu přistoupila originálním způsobem a vytvořila hymnu ...

Midttrafik: Jezdit autobusem je cool! (The Bus)

Midttrafik: Jezdit autobusem je cool! (T...

96%

Jsou země, kde ještě netrpělivě vyhlížejí autobusy veřejné dopravy, lidé se na svezení těší, oceňují komfort jízdy a rádi si přivstanou, aby byli na zastávce ...

Démoni alkoholu straší děti (Fragile Childhood)

Démoni alkoholu straší děti (Fragile Chi...

80%

Téměř hororově laděný spot "Monsters" finské neziskovky Fragile Childhood nabízející pomoc dětem v nouzi. V samotném závěru se dozvíte z čeho že mají takový strach. ...

Jednou diktátor, navždy diktátor (Collectif Urgence Darfour)

Jednou diktátor, navždy diktátor (Collec...

90%

Mohou se diktátoři změnit? Je možné, aby Hitler provozoval obchod se zvířaty, Pol Pot zakázkové krejčovství, Slobodan Miloševič květinářství a Saddám Husajn měl fastfood? Sněte ...

Roman Týc: Opravte lázně Kyselka (Jan Kraus & Mattoni)

Roman Týc: Opravte lázně Kyselka (Jan Kr...

60%

Antireklama Romana Týce Opravte lázně Kyselka namířená proti Mattoni resp. společnosti Karlovarské minerální vody, a.s. (KMV) a osobně i jejímu řediteli Alessandru Pasqualovi. Parodie na reklamy ...

UNICEF: Jak se stát neviditelným a přežít (Costume)

UNICEF: Jak se stát neviditelným a přeží...

77%

Smutná reklama UNICEF si bere na mušku týrání dětí vlastními rodiči. Ve spotu "Costume" si vytváří malý kluk oblek ve stylu Transformers. Jenže nevinná dětská ...

Prague Pride 2012: Dáme barvy dohromady

Prague Pride 2012: Dáme barvy dohromady...

53%

Teplý lidskoprávní festival Prague Pride startuje 13.8.2012. Až do 19.8. je naplánovaný bohatý program, Průvod hrdosti proběhne v sobotu 18.8. od 13.00 z Václavského náměstí ...

PETA: Smrtelná past v rozpáleném autě (Elisabetta Canalis)

PETA: Smrtelná past v rozpáleném autě (E...

68%

Opuštěné auto ve slunečném letním dnu se stává smrtelnou pastí nejenom pro zvířata. Důrazné varování organizace PETA (People for the ethical treatment of animals) bojující ...

Máš to za pár: Experiment v pražském metru pro Domov Sue Ryder

Máš to za pár: Experiment v pražském met...

58%

Kampaň Máš to za pár chce u mladé generace vzbudit respekt k seniorům. Není se čemu divit. Evropa stárne, věkový průměr stoupne do konce století ...

Amnesty International: Stačí 3 minuty, a změníš něčí život

Amnesty International: Stačí 3 minuty, a...

80%

Spot Amnesty International ČR "Máš větší moc, než si myslíš" pro kampaň za nespravedlivě stíhané "3 minuty stačí". Praktická a působivá ukázka toho, jak může ...