Sum of Us: (Ne)dokonalá láska mezi chipsy Doritos

Sum of Us: (Ne)dokonalá láska mezi chipsy Doritos

Publikováno: 30. ledna 2015
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 8.5/10 (2 hlasů)

Byla by to téměř ideální reklama na chipsy Doritos, která by směle mohla soutěžit v „Crash the Super Bowl“ o nejlepší diváckou reklamu odvysílanou každoročně během Super Bowlu. Jenže pointa spotu „A Cheesy Love Story“ to celé pošle do háje a místo pohodlného křoupání lupínků vyvstává nepříjemná otázka ochrany deštných pralesů. Aktivisté z Sum of Us tímto způsobem poměrně účinně upozorňují na zpracování palmového oleje a mizení pralesů, pod kterým je podepsaná společnost společnost PepsiCo, výrobce chipsů Doritos.

tagy: Sum of Us, Doritos, chipsy, PepsiCo, láska, prales, olej, životní prostředí, Super Bowl XLIX, Motion Picture Company, USA, 2015

Processing your request, Please wait....