televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Reklamy na téma: péče

Tatra: Vysočina je kraj kravám zaslíbený (2020)

Tatra: Vysočina je kraj kravám zaslíbe...

62%

Vysočina jako zaslíbené místo pro krávy, taková je představa mlékárny Hlinsko v reklamě na mléko Tatra. Krávy chtějí můj domov tam, kde je čistá příroda, a ...

ROSSMANN: Je krásné pečovat o sebe s láskou (2020)

ROSSMANN: Je krásné pečovat o sebe s l...

60%

Drogerie ROSSMANN vsadila v reklamě na péči o sebe sama. I když to zpočátku vypadá v rámci jedné rodiny s mámou a dvěma dcerami téměř ...

Česká spořitelna: Pomáháme našim klientům (2020)

Česká spořitelna: Pomáháme našim klien...

40%

Česká spořitelna přichází s image reklamou "Pomáháme našim klientům po celé ČR", ve které se proletíme krajinou i městem a na pozadí slyšíme rozhovory s ...

Raiffeisenbank: Peníze nejsou zadarmo (2019)

Raiffeisenbank: Peníze nejsou zadarmo ...

61%

Reklama Raiffeisenbank bez detektiva Artura opět v černobílém provedení. V podkresu spotu "Respekt" je použítý song A Hard Day’s Night od Beatles. Chápeme, že vaše peníze ...

SOS dětské vesničky: Aby se jejich štěstí nezastavilo

SOS dětské vesničky: Aby se jejich ště...

90%

Tak jako je třeba pravidelně natahovat hrací skříňku, aby nedohrála, potřebujeme pravidelné příspěvky, abychom mohli být ohroženým dětem oporou po celou dobu jejich dětství. Dokážeme nastartovat ...

NIVEA: Užijte si lásku v kruhu své rodiny (2015)

NIVEA: Užijte si lásku v kruhu své rod...

77%

Již více jak 100 let rodiny po celém světě důvěřují výrobkům značky NIVEA, které přinášejí tu nejlepší péči o pokožku. NIVEA pečuje o rodinu a ...

Dove Men+Care: Péče dělá muže silnějším (2015)

Dove Men+Care: Péče dělá muže silnější...

80%

Oslava tátů v podání Dove Men+Care už dorazila i do České republiky. Tuzemská varianta je proti originálu #RealDadMoments dost očesaná a zaměřená spíš na muže ...

Dove Men+Care: Je čas oslavovat táty

Dove Men+Care: Je čas oslavovat táty...

80%

Kosmetická značka Dove si zřejmě uvědomila, že jednostranné pojetí matek jako pro vývoj dětí nejdůležitějšího člena rodiny, neodpovídá realitě. Zažitý stereotyp se nelíbí ani třem čtvrtinám otců, ...

Dermacol: Taťána Kuchařová poradí jak na vrásky

Dermacol: Taťána Kuchařová poradí jak ...

80%

Taťána Kuchařová v reklamě původní české kosmetické značky Dermacol na protivráskovou řadu Botocell a řasenku Nutri Lash Mascara. Spoty Dermacol s Miss World 2006 natočili ...

Komerční banka: Podnikatelský servis jako u Formule

Komerční banka: Podnikatelský servis j...

73%

Rychlá zastávka v boxu s Komerční bankou a jejím Podnikatelským servisem. K Formuli 1 pořád hodně daleko, alespoň to začíná připomínat reklamu na bankovní ústav. Komerční ...

Nivea:100 let výjimečné péče pro celý život

Nivea:100 let výjimečné péče pro celý ...

90%

Nivea slaví sto let a to se nemohlo obejít bez velké reklamní kampaně. V televizi Nivea nasadila spot "Skin is Everything" (kůže je všechno). Snaha dostat ...

NIVEA: Rok plný něžných okamžiků (2011)

NIVEA: Rok plný něžných okamžiků (2011...

83%

Reklama NIVEA cílená spíš jako novoroční přání ukazuje využití krémů NIVEA napříč generacemi, ročními obdobími příležitostmi. To vše za doprovodu nejsilnějších emocí - svoboda, láska, ...

Dove Men+Care: Pohodlí pro dospělé muže (Super Bowl 2010)

Dove Men+Care: Pohodlí pro dospělé muž...

86%

Reklama na Dove Men+Care, která má velkou šanci, že překročí svůj stín. Dove si pro svůj spot vypůjčil klasickou skladbu Gioacchino Rossini - William Tell ...