Tchibo Partička: Suchánek a Genzer upravují reklamní slogany

Tchibo Partička: Suchánek a Genzer upravují reklamní slogany

Publikováno: 12. února 2014
Štítky: , , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.0/10 (2 hlasů)

Michal Suchánek a Richard Genzer se v pořadu „Pod skořápkou“ věnují reklamním spotům, my se zase naopak budeme věnovat dalšímu pokračování kampaně Tchibo Partička. Mário Kroutil a prof. Vojtěch Jasný vám názorně ukáží, jak jde změnou pořadí slov jednoduše změnit reklamní slogan a dostane úplně jiný význam. Určitě mnohem lepší než první díl Tchibo Partička: úložné boxy, takže nakonec to možná přece jenom bude zábava.

Naše povlečení v krásných tónech.
Krásné tóny v našem povlečení.

Diamant – krásný dárek pro ženu.
Tolik peněz nemám, dostane hovno.

Spoty z kampaně Tchibo Partička (Suchánek, Genzer, Sokol, Chmela):
Domov podle svých představ (úložné boxy)
Ložnice vašich snů (povlečení)
Dejte jaru barvu (oblečení)
Kreativní nápady (malování)
Buďte ve skvělé kondici (švihadlo)
Pečení se stane vášní (motorkář)

tagy: Tchibo Partička, e-shop, ložnice, povlečení, domov, manželka, nábytek, Pod skořápkou, diamant, Partička, Kopečkovic, Michal Suchánek, Richard Genzer, Ondřej Sokol, Igor Chmela, virál, 2014

Processing your request, Please wait....