UniCredit Bank: Karel Roden přemýšlí o hypotéce

UniCredit Bank: Karel Roden přemýšlí o hypotéce

Publikováno: 19. srpna 2010
Štítky: , , ,

Spojení Karla Rodena a UniCredit Bank vyústilo v několik reklamních spotů, postavených na osobnosti a popularitě Karla Rodena a velmi dobrých textech. Ať už ve spotu UniCredit Bank o úspěchu nebo o osobním bankéři, vždy je to uvěřitelný herecký výkon, který působí dojem, že Karel Roden ví o čem mluví, a nabízené služby také sám využívá.

Stejný koncept spolehlivě funguje i v reklamě na hypotéku UniCredit Bank. Podmanivý hlas a kouzlo Karla Roden sedícího v bytě se zapáleným krbem v kombinaci s kvalitním textem má určitě šanci na oslovení cílové skupiny. Potom už je to na konkrétních podmínkách hypotéky u UniCredit Bank.

Periferie může být středem vašeho světa. V centru se můžete cítit opuštění. Nebo přesně naopak. Na ten první den vzpomínáte celý život. Pak ale přijde druhý, třetí, a tak stále dál. Přemýšlejte. Vybrat si domov je životní rozhodnutí, nekažte si ho nějakým kompromisem.

Processing your request, Please wait....