Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)

Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)

Publikováno: 14. prosince 2010
Štítky: , , ,

Nový (jedenáctý) díl vánoční kampaně Vodafone se smrčky. Spot s názvem „Kapr“ je opět postavený na slovní ekvilibristice Jiřího Macháčka a Pavla Lišky, kteří tentokrát diskutují o výhodnosti šupinatého kapra nebo kapra bez šupin (naháče). Zkušený umělý mazák Macháček jako vždy poučuje přírodního benjamínka Lišku o zákonitostech a zvyklostech Vánoc.

Zdravim kolego, co kapr? Máte šupináče nebo naháče?
To je právě nevim, nedostal jsem se do koupelny, víte… počkejte už nesou paličku!
Naháč je lepší, s tim je míň práce.
Hmm… tak to naháč nebude… von je spíš takovej placatej, růžovej, ty jo to bude platýs! Nebo rejnok!
No jistě rejnok!… pokud to ovšem neni řízek…

O kampani Vodafone se smrčky už se tady toho napsalo více než dost, většina ohlasů je pozitivních, takže jedinou otázkou zůstává jak dlouho smrčky ještě uvidíme na obrazovkách.

Spoty z kampaně Vodafone - Smrček a smrček (Liška & Macháček):