Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)

Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)

Publikováno: 14. prosince 2010
Štítky: , , ,

Nový (jedenáctý) díl vánoční kampaně Vodafone se smrčky. Spot s názvem „Kapr“ je opět postavený na slovní ekvilibristice Jiřího Macháčka a Pavla Lišky, kteří tentokrát diskutují o výhodnosti šupinatého kapra nebo kapra bez šupin (naháče). Zkušený umělý mazák Macháček jako vždy poučuje přírodního benjamínka Lišku o zákonitostech a zvyklostech Vánoc.

Zdravim kolego, co kapr? Máte šupináče nebo naháče?
To je právě nevim, nedostal jsem se do koupelny, víte… počkejte už nesou paličku!
Naháč je lepší, s tim je míň práce.
Hmm… tak to naháč nebude… von je spíš takovej placatej, růžovej, ty jo to bude platýs! Nebo rejnok!
No jistě rejnok!… pokud to ovšem neni řízek…

O kampani Vodafone se smrčky už se tady toho napsalo více než dost, většina ohlasů je pozitivních, takže jedinou otázkou zůstává jak dlouho smrčky ještě uvidíme na obrazovkách.

Processing your request, Please wait....

Spoty z kampaně Vodafone - Smrček a smrček (Liška & Macháček):