Vodafone: Nákupní horečka smrčků (Liška & Macháček)

Vodafone: Nákupní horečka smrčků (Liška & Macháček)

Publikováno: 15. listopadu 2010
Štítky: , , ,

Vánoční kampaň Vodafone se smrčky začíná nabírat jasnějších obrysů a je zřejmé, že můžeme očekávat i další příběhy smrčků. Ve čtvrtém díle je už smrček (Pavel Liška) pokácený a čeká na balkóně na Vánoce, zatímco jeho umělý kolega schovaný v krabici (Jiří Macháček) mu dává další rady:

Tak co nákupní horečka kolego, už se šíří?
Probůh.. snad ne..
To se divim! To je pokaždý úplná epidemie.
Epidemie? Cože? Něco jako kůrovec?! Snad to nechytim…
Ale na něco se umřít musí.
Aha, to je pravda, to musíme všichni.
No.. já ne..
Hmm, tak si to užijte!

To, co zpočátku možná vypadalo jako ne příliš vydařená reklama především v porovnání s předchozími reklamami Vodafone a útokem T-Mobile za pomoci Chucka Norrise, teď naplňuje ambice stát se nejvýraznější reklamní kampaní letošních Vánoc, jak bylo pro Vodafone (Oskar) dobrým zvykem.

Po budíčku, strašení a kácení smrčků je tady nákupní horečka a na pokračování si zřejmě dlouho nepočkáme.

Processing your request, Please wait....

Spoty z kampaně Vodafone - Smrček a smrček (Liška & Macháček):