Vodafone: Párek, rohlík a hořčice patří k sobě

Vodafone: Párek, rohlík a hořčice patří k sobě

Publikováno: 9. března 2011
Štítky: , ,

Vodafone pokračuje ve své animované kampani na mobilní internet s cílem přesvědčit nás, že některé věci patří k sobě. Už klesl z hvězdných výšin předchozího spotu Země, měsíc, slunce a nabízí přízemnější potravu. A to doslova. Hlavními hrdiny jeho spotu je totiž trojice rohlík, párek a hořčice.

Ty??!! Ty máš teda drzost
Promiň… opustit tě byla hloupost.
A co ta hořčice?
Noo… myslel jsem, že by nám to mohlo klapat společně.. hm!

Některé věci prostě patří k sobě.

Hlavní problém Vodafonu je možná v tom, že si vysoké měřítko nasadil svými předchozími kampaněmi sám. Lidé se chtějí u jeho reklam bavit, a víceméně racionální základ nových reklam zůstává v tomto směru za očekáváním.

Processing your request, Please wait....