Vodafone ČILICHILI: Kapr, transka a bububu

Vodafone ČILICHILI: Kapr, transka a bububu

Publikováno: 6. prosince 2010
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 8.3/10 (23 hlasů)

Vodafone udělal na své vánoční cestě se smrčky odbočku, a v rámci ČILICHILI se rozhodl se ukázat jejich odvrácenou stranu pod heslem: „Mrkněte, co dělají vánoční stromky, když se zrovna nedíváte. I oni totiž mají duši, a někdy pěkně temnou.“ V této souvislosti Vodafone připravil několik spotů vzdáleně navazující na kampaň se smrčky, tentokrát ale se zjevnou snahou šokovat.

Spoty ČILICHILI s názvy „Temná tvář Smrčků – Kapr„, Temná tvář Smrčků – Transka“ a „Temná tvář Smrčků – Bububu“ ukazují zlé stromky v situacích, které nemají s vánoční atmosférou nic moc co společného. Vodafone nicméně svou kontroverzní kampaní s temnou tváří smrčků sází zřejmě spíš na virální reklamu, protože pro tu jsou tady slušné předpoklady.

Temná tvář Smrčků – Kapr
Nezáleží na tom jestli máte rádi kapra. My máme dárek pro každého.

Temná tvář Smrčků – Transka
Nezáleží na tom co máte na sobě. My máme dárek pro každého.

Temná tvář Smrčků – Bububu
Nezáleží na tom jak se chováte. My máme dárek pro každého.

Processing your request, Please wait....