Volkswagen: Andělská křídla za najeté kilometry (Super Bowl 2014)

Volkswagen: Andělská křídla za najeté kilometry (Super Bowl 2014)

Publikováno: 4. února 2014
Štítky: , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.0/10 (1 hlas)

Reklama Volkswagenu při Super Bowlu 2014Wings“ dělá z inženýrů anděly s křídly. Ty jim narostou za najeté kilometry resp. míle jejich vozů, a způsobují jim nejednu komplikaci. Chytrý způsob jak dát vědět, že majitelé Volkswagenu najedou sto a více tisíc mil častěji, než majitelé jiných značek. A za tím podle VW stojí kvalita německé značky a jejích inženýrů.

Přestože Volkswagen lákal na dokonalou reklamu na Super Bowl 2014, kterou také vymysleli jeho inženýři, nakonec to logicky vyhrála andělská křídla (wings). S těmi potom u VW pracují v dalších spotech, stejně jako se motiv o najetí 100 tisíc mil dostane do jiných reklam:

Volkswagen „So Close“

Podívejte se i na další reklamy odvysílané během Super Bowlu 2014.

tagy: VW, Super Bowl 2014, křídla, inženýr, Wings, So Close, garáž, parkování, anděl, NFL, americký fotbal, Super Bowl 2014, Argona, Německo, 2014

Processing your request, Please wait....