VÚB Banka: Nešikovní lepiči reklam v akci

VÚB Banka: Nešikovní lepiči reklam v akci

Publikováno: 8. června 2011
Štítky: , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 9.3/10 (8 hlasů)

Pat a Mat na slovenský způsob, to jsou povedení lepiči v kampani VÚB Banky, která by neměla uniknout vaší pozornosti.

Série minipříběhů dvou (ne)šikovných lepičů reklam ve službách slovenské VÚB Banky stále pokračuje. Všimnout si jí šlo už před nějakým časem, kdy špatně nalepili plakát s textem „LÉMA -> MALÉ“, sprejem opravovali text „Milujem Broňu“ na billboardu, nebo se zkušeností sobě vlastní přemýšleli, kterou trojku v čísle 33 000 umístit jako první.

Zatím poslední spot dotahuje nešikovnost lepičů do absurdity. Při lepení reklamy na vagóny vlaku se jim podaří prohodit texty „termínovaný vklad“ a „flexihypotéka“, takže oba produkty VÚB Banky jsou nabízené s úrokem 3,5%. Vzniklou situaci komentují lakonicky: „Buď nás vyhodí, nebo to rozchodí“. Samozřejmě to v bance rozchodí, její sdělení je: stačí si pamatovat jen jedno číslo 3,5%.

Podobnou nadsázku s použitím reklamy v reklamě známe i od nás, používá ji Aquila ve spotech s Karlem Gottem.

Flexihypotéka – Milujem Broňu

Flexipôžička – čo je to LÉMA?

Flexihypotéka – Sánka dolu

Processing your request, Please wait....