Wilkinson Quattro Bikini: Roští musí pryč

Wilkinson Quattro Bikini: Roští musí pryč

Publikováno: 3. května 2011
Štítky: , , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 7.7/10 (18 hlasů)

Podivná virální reklama Wilkinson na holící strojky Quattro Bikini. Dvojsmyslný spot, ve kterém holky pobíhají s nůžkami, sekačkami a další zahradní technikou, a s písní na rtech komentují svou činnost, při které upravují zahradní keře. Nechce to ani moc představivosti, aby bylo brzy jasné o co jde. Kdyby byl někdo přeci jenom na pochybách co že chce Wilkinson vlastně říct, stačí pozorně poslouchat text písně a uvědomit si, že pořád jde o holící strojky pro ženy.

To roští musí pryč.
Svůj nástroj mám, prales ten tam.
Upravený terén přijde vhod.
Pravá pindulína, není líná.

Kampaň už je prověřená za našimi hranicemi, poprvé byla uvedena minulý rok ve Velké Británii a potom postupně i v dalších státech, tak snad Wilkinson ví co dělá. Těžko se mi posuzuje ženský pohled na reklamu Quattro Bikini, dost mi to připomíná Always ťip ťop.

Není divu, že kampaň vzbouzí rozporuplné reakce, to je nakonec u virálů celkem běžné. Možná že už není až tak běžné, aby negativní emoce dávaly najevo především ženy, pro které je určená. V rychlosti vybírám s diskuse na Facebooku, skoro to vypadá, že Wilkinson se do vkusu českých žen a dívek vůbec netrefil:

Kristýna Daňková · Masaryk University
Předesílám, že skutečně nejsem feministka, ale – to opravdu myslíte vážně? Nevím, proč se marketing snaží z žen dělat čím dál tím větší blbky, tato reklama spadá do podobné kategorie jako „Jani, že thank you si mačkáš“ nebo „vše tip ťop“ (Clean and Clear a Always). Jako kdyby vypatlaných slečinek, které řeší jenom svůj zevnějšek, nebylo dost I tak, musíte na podobné ještě upozorňovat. Ženskost můžete vyjádřit I jinak než pomyslnou lobotomií a tohle je jedna z těch reklam, která normální ženskou nemůže oslovit, přijde mi jak do Bravíčka.

Lenka Matějovská
S tím se mám jako žena ztotožňovat?? Prezentace ženksého pohlaví jako zástupu blboučkých „barbín“ mne tedy uráží. Nehledě na hlášku „Pravá pindulína, není líná“. Co to má pro boha znamenat?? tato reklama mi přijde až vulgární. Jsem z ní znechucena a tím pádem přestávám kupovat výrobky Vaší společnosti. Nehodlám podporovat nikoho, kdo ženy takovým způsobem shazuje.

Petra Kubálková · Prague, Czech Republic
to je fakt tupost! pokud mám doma výrobek téhle značky, letí do koše!

Processing your request, Please wait....