XXXLutz & Möbelix: XXXLutz tatatata otevírá (zrzka)

XXXLutz & Möbelix: XXXLutz tatatata otevírá (zrzka)

Publikováno: 14. Červenec 2010
Štítky: , , ,
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
VN:F [1.9.22_1171]
 6.3/10 (141 hlasů)

Reklama XXXLutztatatata“ dokázala velmi rychle rozbouřit poklidné letní hladiny. Holka sedící na obrovské židli si prozpěvuje odrhovačku s popěvkem tatatata, kterou prokládá textem oslavujícím novou prodejnu nábytku a bytových doplňků XXXLutz a Möbelix otevíranou v pražských Stodůlkách. Ta je se svými 62.000 čtverečními metry největší v České republice. Popěvek samotný je pro mnohé kombinací naivity, špatného vkusu a slečny, která si šlape na jazyk.

Spěchám v tempu – tatatata – k sortimentu – tatatata – XXXLutz – tatatata –
když dům potřebuje změnu,
v XXXLutz vše seženu,
věšák, stůl, šatník, židli,
koupím rychle a už bydlím,
XXXLutz – tatatata – otevírá – tatatata – ceny nízké – tatatata –

S případným odsouzením reklamy XXXLutz a Möbelix bych byl opatrný. To, že reklamu shlédlo krátce po jejím uveřejnění téměř 200.000 lidí na YouTube, a stránka „odpůrců“ reklamy na Facebooku má už 60.000 lidí, vypadá spíš na hodně podařený virál, který nakonec mine jen málokoho. Dohnat takové množství lidí k aktivní účasti (a tedy i zájmu) v diskusích se hned tak nějaké reklamě nepodaří. Přestože reakce nejsou zdaleka jen kladné, o XXXLutz a Möbelix ve Stodůlkách ví ve velmi krátkém čase kdekdo, a počet stále narůstá.

Kdo by si myslel, že jde o originální český projekt, je na omylu. Koncept popěvku ta-ta-ta-ta používají s úspěchem originální spoty rakouské značky XXXLutz, a je v nich použitý i motiv obří židle. Problém českého provedení je možná násilné převzetí bez originálního vtipu a nadsázky, a potom frekvence nasazení, protože vidět a slyšet spot během jedné hodiny 4x je vážně dost silná káva ta-ta-ta-ta.

Processing your request, Please wait....

Spoty z kampaně XXXLutz otevírá: